Dacentecin hatları stabil değil, makinalarıda baya kötü çok sık donanım problemi yaşamıştım, sözde 1 gbit hat veriliyor 1-2 gün 200 mbit hat kullandınızmı hemen sorguya çekiyorlar.
En kötü yanı ise abuse geldiğinde önce ipi kapatıyorlar daha sonra dalga geçer gibi mail atıyorlar kaldırabiliyorsan kaldır diye