bizim Yurtta sigara içmek yasaktı bizde hergün içerdik kapıya ''No Smoking'' yazmıştık espri mahiyetinde bir zamanlar
Aşure gününde "Biz de insanız bize de aşure" tarzı şeyler yazmıştı bizim arkadaşlar.
Bir arkadaşımın banyosunda camda yazan yazı da şöyleydi çok beğenmiştim,
"Diş macununu tam ortasından sıkın zira ben yaptım çok güzel oluyor

"
Hocam çok güzel şeyler çıkıyor devam