Aşure gününde "Biz de insanız bize de aşure" tarzı şeyler yazmıştı bizim arkadaşlar.

Bir arkadaşımın banyosunda camda yazan yazı da şöyleydi çok beğenmiştim,
"Diş macununu tam ortasından sıkın zira ben yaptım çok güzel oluyor :)"