yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim düsümcem normalde bu isler böyle olur!

devir olmak istemeyen kisilerin sözlesmesi iptal olur ve varsa geri ödenmesi gerken ücretler ödenir.

Belkide kisi istemiyor baska bir firma ile calismak sadece orada durmak istiyor ne olacak hayir zorla orada devam edeceksin mi denecek
Doğru Düşünce

Fakat Şuan Siteler Açık Dursun da Ne Olursa Olsun Derdindeyim Şahsen