Merhaba arkadaşlar ben çanakkale bigada okuyorum ve arkadaşlarımla eve çıkıyoruz toplam 4 kişiyiz kiramız 650 tl faturaları evin giderlerini herşeyi yarı yarıya paylaşcaz.. ev 3+1 buzdolabı çamaşır, bulaşık makinesi ütü süpürge her odada 2 baza salonda 3 çekyat falan var.. bana aylık 500 tl geliyor ailemden şimdi bu şartlarda bana her ay cebimde kaç tl kalır söyleyebilir misiniz?

Konuyu arkadaşımın ricası adına açıyorum, tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler..