MAskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de mesajım bulunsun belki satan çıkar.çok pahalı gerçekten mağazalarda.
Gerçekten hocam öyle böyle değil kaza 130 lira falan Ama kaliteli ama 3 ay giyceğim için o kadar para veremem