Arkadaşlar geçen gün Tommy Hilfiger'da çok güzel kolsuz mont gördüm çokda hoşuma gitti 300 lira fiyatı vardı herhalde o fiyatı vermek aptallık olurdu her neyse aranızda birebir satan varsa ürünlerine bakmak isterim...
Mont-kazak-ayakkabı-tshirt vs. vs. Tommy Hilfiger olan bütün ürünlerine bakmak isterim... (Çevremde alcak arkadaşlarımda olcaktır)