NoslabS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar NS'den domain alacağım.
5 adet alacağım ilk seferde transfer edilebilir domainlerden.
Daha önce bir arkadaştan almıştım fakat şuanda satmıyor heralde kendisiyle iletişim kuramadım.
Pm ile iletişim kurarsanız sevinirim.
Saygılarımla
ns kampan yası bitti malesef
şu kodla 1 yeni üyelik hakkıyla 0,50 den kayıt ettire bilirsiniz.
Alıntı
NCDISC0041