FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi ara forum full ps3 satıcısı kaynıyodur suanda satan pek yok galiba bende 350 almışdım 420 sattım suanda sattıgıma pişmanım pes'i ögrenince suan yine uygun fiyata bulursam alıcağım yine
onlar dümenci idi hocam,ben almadım bilerek onlardan,geçen de 400 tlye sony garantili sıfır cihaz kaçırdı o zamana ihtiyacımız yoktu

ama bu ara okuldaki öğretmenler arası pes turnuvası sardı bu sene sonuan kadar devam eder.Her playstation kafeye gidişte 50 tl bayılıp geliyoz

Kanıma dokundu,biz pinti öğretmenlerin parası değerlidir Alalım kendi halimizde oynayalım