Konu
Adsense üzerine gelen açılır menü hakkında
14-09-2013, 12:15:54
#3
Fatih
Çok sıkıntı olmaz gibi ama yinede o banner'ın to oranına bakın el altında olduğunda to yüksek olup geçersiz tık filan gibi riske girmeyin çok fazla