Lisans işletme mezunu olduğun için kpss lisansa girebilirsin ondan da alanından atanman zor daha doğrusu çok yüksek puanla atama oluyor. Onun için lisans mezunu polisliğe yönelebilirsin ama şunu kendine sormalısın "Ben polis olursam mutlu olacak mıyım?" . Yoksa garanti para diye polis olmanın bir anlamı yok.

Ayrıca part time çalışırken kpss'ye hazırlanman kolay olmaz. Ben sözleşmeli çalışırken bile kpss çalışamıyordum hem psikolojik hem de bedenen yoruluyor insan.

Öncelikle kendini mutlu edecek işe yönelmelisin eğer ben bilgisayar-ağ yönetimleri işlerinde mutlu olurum diyorsan ona yönel.

Her zaman çalıştığımız iş bizi mutlu etmelidir maddi ve manevi olarak yoksa bir işe yaramaz bence.

Şimdilik paraya çok ihtiyacın yoksa kurslarla kendini geliştir derim sonra zaten alanınla alakalı bir işe girersin.