Konu
okul zamanı öğrenciler :D baya güldüm
13-09-2013, 21:21:53
#5
teknohaberci
Ay ay ayyy çok sıkıntılı zamanlar. O günlere flashback yaptım şimdi. İyi ki büyümüşük