Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elimde bir zamanlar 2.telefon olarak kullandığım motorola c113a var

işinizi görürse göndereyim 25 TL'ye. Şarjı 1 hafta gidiyor, hiçbir sorunu yok

telefon: http://www.ceptelefonline.com/images/motorola_c113a.jpg
günlük 10 dk gorusme baskada yok kaç gün şarjı gıder gorusmelerde hoporlesi nasıl babama alacağım için hoporleden sağlam ses gelmesi lasım suanda bi tane akıllı telefon var cok az ses gelıyo dıye sıkayetci bbayisine götrdüm orjinalı boyle bunların daha fazla ses çıkmaz bundan dedı cıkdı bunun ses cıkısı nasıl ?