Konu
Alış
Cep Telefonu ( Ucuz,Basit )
13-09-2013, 18:10:27
#2
Abraxas
elimde bir zamanlar 2.telefon olarak kullandığım motorola c113a var
işinizi görürse göndereyim 25 TL'ye. Şarjı 1 hafta gidiyor, hiçbir sorunu yok
telefon:
http://www.ceptelefonline.com/images/motorola_c113a.jpg