elimde bir zamanlar 2.telefon olarak kullandığım motorola c113a var

işinizi görürse göndereyim 25 TL'ye. Şarjı 1 hafta gidiyor, hiçbir sorunu yok

telefon: http://www.ceptelefonline.com/images/motorola_c113a.jpg