Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geliri nerden elde ediyorsunuz. Adsense filan mi?

-----------------------------------
Bu mesaj Ericsson A1018 cihazım ile gönderilmiştir.
Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.

pm gönderildi