Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha kendisi ile iletişime bile geçmedim. Ama r10da gördüğüm en iyi ikinci tasarımcı.

Ellerniz dert görmesin hayırlı satışlar bol kazançlar Tayfun hocam.
Çok teşekkürler ederim o sizin takdiriniz...


http://tayfun.sakoglu.com