bugün benimde alt sayfalarıma gelmiş.Anlamadığım benim tepemdekilere bişey olmuyor benim site 2. sayfada ben çıkartılıyorum saçmalık ya valla.Anasayfanın çıkarılması alt sayfaları bence olumsuz etkileyecektir hocam yavaş yavaş.