bildiğim kadarı ile demo programların ticari sistemlerde kullanılması yasak olmaktadır.ama kullanmıyorsanız ve hiç kullnamda iseniz bende mahkemede sorun olacağını sanmam.lakin daha önce kullandı iseniz savcının cağıracağı bilirkişerler bunu tespit edebilir bence