Merhaba arkadaşlar bir web sitemde dropdown menü açıldığında hemen altındaki adsense üzerine geliyor. Resimdeki gibi;


Bu durum adsense için bir sorun teşkil ediyor mu?
Bilgilendirirseniz sevinirim.