tam spam cezası adıysan büyük ihtimal deindex yemişsindir indexlerin silinmiştir bu durumda yeni domaine 301 atmanın bi faydası olmaz.
Siten değecek bir siteyse forumda bu işi ücret karşılığı yapan arkadaşlar var cezadan çıkarabilirler sitenizi.