aynı şey başıma geldi. hatta daha kötüsü, en kötüsü. anlamışsınızdır umarım. ikisinide dövdüm sonrada s.... ettim. unutmak biraz zor oldu ama iyi ki bitmiş. şimdi kız bi onla bi bunla ilişkisi var yapıyor. hoş facebook pek önemli degil benim için ama sonuçta arkadaşları vs. herkes görüyor orda kiminle ne yaptığını.

yaşaya yaşaya öğreniyor insan. kafana takmıcaksın hiç. benim kardeşim dediğim 2 kişi var. onlarda olmasa atlatamam hiç bişeyi. ama gerçekten kardeşim gibiler. böyle dostlar bulmak gerekiyor. iyi günde de kötü gündede yanında olcak dostlar arkandan iş çevirmicek dostlar. onlar olduktan sonra sevgili olsa ne yazar olmasa ne yazar..