Dostum yazacaklarımı yanlış anlama lütfen.

Yaşın kaç bilmiyorum ama hayatında bu durumu son yaşaman olmayacak. Yaşadıkça her şeyi daha iyi öğreneceğini ümit ediyorum...

Tek tavsiyem kendini küçük düşürtme. Restini çek kıza da, çocuğa da. Aşkından ölmezsin merak etme, 1 aya geçer. Güçlü durmasını, duramıyorsan bile gözükmesini bil yeter.