Konu
İlk Özgün video'mu çektim...
12-09-2013, 03:28:37
#1
interface
Arkadaşlar Merhabalar... İlk video'mu çektim güzel olduğunu düşünüyorum çevremdekilerde öyle. Sizce nerelerde paylaşmalıyım nasıl izlenim alayım ? Twitter, Facebook Forum siteleri vs onlar tamam. Sizce başka ?