Herkes ücreti verin kurtulun demiş. Ne güzel dünya, birine baskı yap sonra parayı götür. Bana kalırsa tek kuruş vermeyin. Oraya baskına değil, ürün satmak için baskı yapmaya gelmişler. Polisleri de onları da birer pazarlamacı olarak görebililirsiniz.
Dava açtıklarında hakim büyük ihtimal hiçbirşey anlamaz ve bilirkişinin raporuna göre karar verir. Bilirkişide akıllı başlı adamsa bir cacık olmaz davadan. Avukat tutmaktan çekinmeyin, onun parası da öderler.