Ben kaç kere şikayet ettim bi ilgilenmediler

Öyle önüme gelen her şeyide şikayet etmiyorum. Belkide size denk gelmiştir, çoğu kişi şikayet ettiği için olabilir.
ilk şikayet ettim değerlediriyoruz dediler sonra mail attım kapatıldı sayfa doğru belkide bana denk gelmiştir ama bana açıklama yaptılar faşan filan güzel bişey bu mutlu oldum