1. tecih yapmadığın için 2.tercih yapamazsın ama bu direk geçiş olayını okuldaki hocalarına sormalısın. Geçen sene aynı şeyleri bende yaşamıştım tercih yaptıktan sonra maol son sınavına girmiştim.
Arkadaşın olayını bilmiyorum ama 1. tercih yapmayan 2. tercih yapamaz diye bir şey yok