1. tecih yapmadığın için 2.tercih yapamazsın ama bu direk geçiş olayını okuldaki hocalarına sormalısın. Geçen sene aynı şeyleri bende yaşamıştım tercih yaptıktan sonra maol son sınavına girmiştim.