biraz tuhaf olmuş. android ve ios programlama dili değil bir işletim sistemidir. android işletim sistemi için uygulamayı html-css-js ile de geliştirebilirsiniz,c/c++ da java ile de başka platformalarda da (unit3d,mono,air, v.s.) .. keza iphone/ipad için de böyle.. ayrıca oracle ne alaka.. arkadaşın dediği gibi ayrım yapılsaydı daha iyi olurdu.
neyse oyumu c# dan yana verdim ama vb.net de ekli değilmiş..
edit: neden eleştirdiğimi de söyleyeyim.. insan başlığa büyük anket yazıp da 5-6 tane farklı alanlarda dil yazarsa ortada bir problem var