BoRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14 yıl sonrada yazma sonunda boşanıyorummm diye Allah ayırmasın üstadım. Bir yastıkta kocayın.
kardeşim sağol.Ölüm ayırır bu saatten sonra.Hayatım dedim bir kere ona.Yok öyle boşanıyorum demek.Allah huzurunda kabul ettim onu.Ölürümde vaz geçmem.