Yuzunde guller aciyo hocam :-D
Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
açmazmı hocam açmazmı.Şuan duygularımı anlatamıyacak kadar duyguluyum.Heyecanlı değilim ancak çok duyguluyum.Zaten karı koca gibiydik.Ünide beraberdik.Lisede beraberdik.İlk okul ve ortaokulda beraberdik.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:53:49 -->-> Daha önceki mesaj 00:51:40 --
Mutluluklar dilerim hocam

.
Eyw kardeşim