merhaba,
bi ön siparişe de beni yazar mısın? 27 dakika kalmış iken.. ödemeni de geçip bildirimini yapacağım...

edit: r10.net - f1x aciklamasi ile isbank hesabiniza 49TL aktardim. 18'ini bekleyecegim.