arkadaşlar bence gereksiz bir tartışma yapıyorsunuz. sonuçta satıcı daha satarken copyrightlı 40 copyrightsız 49 die satıyor bu uygulamayı sadece bu arakadaş değil hemen hemen her satıcı bu şekilde bir uygulama yapıyor. birde şu yönünden bakın farz edinki scripti arkadaş 50 tlden satıyor olsaydı ve copyright olmasaydı bişe dicekmiydiniz. hesap aynı yani değişen birşey olmıcak bence ön satış için fiyat da gayet makul.