Abartmayın. Şikayet v.s.. olmadan devlet sizin tepenize binmiyor lakin orda burda ben aylık şu kadar kazanıyorum derseniz nedense(!) devlet tepenize biniyor. Veya banka bildiriyor sizi devlete, o şekilde vergiye takılıyorsunuz.
Tek yolu var. Basit usülde işletme kurarsınız etraftan giderde kullanmak için fatura fiş toplarsınız, sigortanızı ödersiniz, yıllık olarakta 200-300 TL vergi ödersiniz olur biter. Ufak da bi büro tutarsınız hem çevrede bi duruşunuz olur hem vergi olayını halletmiş olursunuz. (:
Ben zoru seviyorum derseniz de 10 - 15 adsense hesabı ayarlarsınız vergi falan filan uğraşmadan parayı çekersiniz.