BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu bende dile getirecektim çok haklısınız.
Ben +9 tl yi ödedim siparişi geçerken. Eğer geri adım atılacaksa tepkilere istinaden, bilmek isterim