Ben artık Google'ın sıralamaları manuel oluşturduğunu düşünmeye başladım, tabi öyle kelime kelime değil.. Kendi önündeki yazılımdan tıklıyor sitenizinadi.com yazan yere, sıralama aralığı 11-31 yazıyor, artık sittin sene ilk sayfaya çıkamıyorsun.. Öbürüne gidiyor 1-5 yazıyor.. Adam ayakkabı sitesinde Kestane şekeri açsa, ilk 5 sıradan sıralamaya griyor.

Bunu çok ciddi söylüyorum, herkesin şuan bir sıralama aralığı var, özgün,backlink,sosyal medya hikaye en fazla bunlar size tanınan bandın en üstüne çıkmanıza yardımcı olur..

11-30 yazdıysa sana 40 siteden backlink alsan 11.sıradan yukarı çıkamıyorsun..