Siyasetle alakası yok. Bir çocuk düşünün. İnsan çocukken eğitilir. Büyüdükten sonra imkan yok psikolojik ve nörölojik tedavi etmeksizin bir insanı değiştiremezsiniz. Çocukları sıkboğaz ederek yetiştirin, o yasak, bu günah, kızlar dövülür, erkekler üstündür, göster pipini, benim oğlum aslan, kızkısmı susar, oğlum abine küfretsene, kızım sen otur, sus kız, pus kız derken erkekler azıtıyor. Zaten medeniyet ve aile içi eğitim hak getire. Terbiyesiz, saygısız, nerede ne söyleyeceğini bilmeyen, takoz gibi adamlar yetişiyor. Olacağı bu tabi..
Kadınlar kızlar da farklı mı sanki. Bunları yetiştiren de aynı şartlar altında yetişen cahil analar. Çocuk ailesinden ne görürse onu yapar. İnsan çocukken nasılsa büyüyünce de öyle olur.