14 yaşında kıza tecavüz edenlerin serbest bırakıldıgı.
Bazı il teşkilat liderlerince(herkes biliyor kim oldugunu) serbest kalışları bayram diye kutlandıgı bir ülkedeyiz.

Normaldir...