Memlekette yobazlik arttikca bu tur olaylarin yasanma sikligida artar. Yani normal bir vaka. Daha dogrusu yobazligin arttigi icin tecavuz olaylarinin artmasi normal. Anormal olan insanlarin bu olanlar icin ulkemizin adini kotulemek icin yapiyorlar falan demesi. Dusunsenize iki tane sapigin isi gucu yok, memleketin adini kotulemek icin japonlara tecavuze girisiyor. Ne konusyor bu adamlar kendi aralarinda. Remzi abi memleket cok iyiye gidiyor, 2 japona tecavuz edelimde, gundemi degistirip, memleketin adini kotuye cikaralim dmiyorlar herhalde. Insanlari egitmiyorlar, cahil birakiyorlar, sabahtan aksama kadar kadinlari **** kolesi gibi gosteriyorlar, kadin ve erkegi toplumsal hayatta birbirinden tamamen ayiriyorlar, sonucta ne olacagi belli. Yani yobaz toplumlarda orman kanunu calisir, kim kime kayarsa. Yobazligin kanun oldugu toplumlarda kimse toplumun genel cikarini dusunmez, uckur derdine dusulur. Bizim gidisatta o yonde.

Sonucta gidisat belli. Mesela misirda bu isler ortalik yerde oluyor (kotu bir video tiklamanizi onermem, ama misirda bu isin ne boyuta vardigini anlamaniz icin iyi), yobazlar kadina yardim etmeye calisacagina, siraya giriyor. 15 yila kalmaz, bizdede boyle seyler olur. Benim Turkiyeye tatile gelen amerikali kadin arkadaslarimin anlattiklarini buraya yazsam, zaten durumun ne kadar kotu oldugunu farkedersiniz. Akilli olun, yobazlarin memleketin icine daha fazla etmesine izin vermeyin, yarin bigun disarda esiniz, cocugunuz rahat rahat yuremeyecek, o zaman cok gec olabilir.