sayın arkadaşlar selamlar
serverimdeki bazı Scheduled Tasks ayarları yüzünden kullanıcılarıma hergün mail gidiyor ben bunu 3 günde 1 veya haftada 1 şeklinde ayarlamak istiyorum . şimdiki ayarlar aşağıdaki resimdeki gibi neyi değiştirmem gerektiğini yazar mısınız ?
Şimdiden herkese teşekürler