BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scriptin çıkmasını bekleye bekleye bi' hal oldu daha erken çıkma ihtimali yok mu

U30GT mini cihazımdan gönderildi
Hocam elimizden geleni yapacağız daha erken için.

Ron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım güzel ama daha önemlisi arayüz kodlaması. Onu nasıl yapacaksınız? Grafiğe mi yüklenilecek yoksa CSS3 özellikleri kullanılacak mı?
Hocam performansa yükleneceğiz. Grafiğe pek yüklenmeyeceğiz.