Scriptin çıkmasını bekleye bekleye bi' hal oldu

daha erken çıkma ihtimali yok mu
U30GT mini cihazımdan gönderildi
Hocam elimizden geleni yapacağız daha erken için.
Tasarım güzel ama daha önemlisi arayüz kodlaması. Onu nasıl yapacaksınız? Grafiğe mi yüklenilecek yoksa CSS3 özellikleri kullanılacak mı?
Hocam performansa yükleneceğiz. Grafiğe pek yüklenmeyeceğiz.