Konu
PHP
Flash oyun scripti BOTLU | ÖNSİPARİŞ 40 TL | Harika Tasarım | Ücretsiz Lisans Şansı | ScriptEvi.com
09-09-2013, 18:23:20
#91
Ron
Tasarım güzel ama daha önemlisi arayüz kodlaması. Onu nasıl yapacaksınız? Grafiğe mi yüklenilecek yoksa CSS3 özellikleri kullanılacak mı?