Bildiğim kadarıyla onaylı hesaplarda limit yok. Alacağı komisyonu ise para gönderirken görebiliyorsun.
Mesela aileme göndereceğimi belirten seçenek vardı yanlış hatırlamıyorsam ondan komisyon almıyordu ticari değil diye bunda üst limit varmıdır peki hocam.