• Ortaöğretim ve Liselerde devamsızlık hakkı 20 günden 10 güne indirildi.
• Başarı puanı 50'ye yükseldi, sözlü notları kaldırıldı.

İşte bu kötü oldu

İlginç bir değerlendirme hocam; güzel açıklamışsınız konuyu..