Ben de motorculardan şikayetçiyim.100+ hızlı seyreden trafikte bizi sollayıp makas atanlar da beni deli ediyor.Anlamadığım beni geçse ne olacak ? Zaten trafiğin ilerlediği en yüksek hızda gidiyoruz.Yol 180e müsait de ben mi 100 le gidiyorum.
Kısaca olay motor falan değil.Trafikta bilinçli insanlarla karşılaşmayı nasip etsin Allah.Yoksa Olan hep masuma oluyor.
işte bu dediğinizi yaparak kullananlar var, bide düzgün kullananlar. bunu ayırt edemeyip dediğinizi yapanlar yüzünden düzgün kullananları da tehlikeye atan sürücüler var sırf p.çlik olsun diye. bi hata herkese mâl edilmemeli.