mustafa10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadasim, bu gün size daha önce dedigim gibi onlarnan telefonla görüstüm,

Sizin yaptiginiz islem Domanin size ayit oldugunu kanitlamak ve domaini üzerinize kayitetmektir.

fakat domaini kullanabilmeniz icin domain kullanmak istediginiz host ile görüsüp yada (isimtescil ) onlara size verilen sifreyi vermeniz ve domaini onlarin üzerinden kayit ettirip kullanmanizdir.

insAllah anlatabilmisimdir.

Kolaygelsin.
Hocam onlar şifre vermedi ama hatırlarsanız pdf formunda bir şifre belirlemiştik. acaba sözü edilen o şifremi ?