GameStaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok teşekkür ederim.. Sayende domaini kurtardık

Arkadasim, bu gün size daha önce dedigim gibi onlarnan telefonla görüstüm,

Sizin yaptiginiz islem Domanin size ayit oldugunu kanitlamak ve domaini üzerinize kayitetmektir.

fakat domaini kullanabilmeniz icin domain kullanmak istediginiz host ile görüsüp yada (isimtescil ) onlara size verilen sifreyi vermeniz ve domaini onlarin üzerinden kayit ettirip kullanmanizdir.

insAllah anlatabilmisimdir.

Kolaygelsin.