Ben de motorculardan şikayetçiyim.100+ hızlı seyreden trafikte bizi sollayıp makas atanlar da beni deli ediyor.Anlamadığım beni geçse ne olacak ? Zaten trafiğin ilerlediği en yüksek hızda gidiyoruz.Yol 180e müsait de ben mi 100 le gidiyorum.

Kısaca olay motor falan değil.Trafikta bilinçli insanlarla karşılaşmayı nasip etsin Allah.Yoksa Olan hep masuma oluyor.