Motosikletleri farkedin ! Eyvallah hocam da 120km hızla giden Civic'e, kendi şeridinde akıllı uslu giden kamyona makas etmek nedir ?

Kafada birşey yok saçları dağıtmış, arkada hatuna kaskı vermiş hatunun ellerden biri havada eleman bir de hava atıp kızı öpmeye çalışıyor.Bunları fark edersek kontak kapatıp beklememiz gerekir. Kampanya ismi değişmeli bence, Motosikletli sende haddini bil eklenmeli.

( Lafım doğal olarak her motosikletliye değildir.Geceleri büyük şehirlerin en işlek caddelerine gidip bakarsanız anlarsınız kimler için dediklerimi )