bende deli dolu hızlı kullanıyodum o kazayı yapana kadar. platin takıldı ayağıma ondan sonra bi süre kullanmadım. bi kac ay önce tekrar kullanmaya basladım daha dikkatli ve yavas kullanıyorum artık.

evet düzgün kullanmayan var benim gibi. ama onlar yuzunden duzgun kullananlara mâl edilmemeli bu. gayette duzgun kullanan bi cok motosikletci var. iki tarafta da buyuk hatalar oluyor. iki tarafada cok buyuk sorumluluklar dusuyor bence.

kisacasi motosikletlileri farkedin..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:16:46 -->-> Daha önceki mesaj 03:53:53 --

izmir çeşme otobanı uzundere kavşağında 01,30 civarında 2 motor(racing) 2 kişi daha kaza geçirip vefaat etmiş. serkan biter ve cafer tezcan