PesimisTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyasete girmiyorum zaten bu kayıp hepimizin kayıbıdır. Ülkemize gelecek döviz , olimpiyatlarla açılacak bir çok iş sahası vs gitti. Sadece gerçekleri görüp söylüyoruz.
Yanılıyosun maalesef. Ulaşım demişin 3-4 proje var ulaşımla ilgili onlar 7 yıla bitecek + bir çok proje gelecek. Ulaşım bu kadar sorun değil önemli olan projeler ve istikrar. Marmaray 29 ekimde açılıyor. 3.köprü başladı. Marmaray tarzı bir proje adını unuttum o da deniz altından geçiyo oda geliyor. Metro hattı daha 2-3 ay önce yeni bir tane açıldı. Yani o bakımdan sorun yok. Dediğiniz gibi kaybeden Türkiye oldu döviz gitti turist gitti. O kadar tesis yapılcaktı şimdi 4de2 si felan yapılacak. Yine de emeği geçenlere teşekkür etmek lazım o heyecanı yaşamak bile ülkemiz insanı adına güzel bir duygu.